کاخ سفید: در حال رایزنی مداوم با اسرائیلی‌ها و لبنانی‌ها هستیم آتش سوزی‌های گسترده در شمال فلسطین اشغالی (۷ مرداد ۱۴۰۳) پزشکیان با خانواده شهید آل هاشم دیدار کرد جزئیاتی جدید از برگزاری مراسم تحلیف پزشکیان درگیری‌های خونبار در پاکستان با ۳۵ کشته (۷ مرداد ۱۴۰۳) ساعت کار ادارات بجنورد و خراسان شمالی از فردا تغییر کرد (۸ مرداد ۱۴۰۳) وحشت جنگ با حزب الله، شمال سرزمین‌های اشغالی را فلج کرد روسیه در انتخابات ریاست‌ جمهوری آمریکا دخالت ندارد ظریف: عارف سیاستمدار پاکدست و معتدلی است هنیه: سوم آگوست روز ملی و جهانی یاری غزه و اسرای فلسطینی است بلینکن: تنش ها در مرز لبنان نباید افزایش یابد حمله حزب الله به ۲ مرکز تجمع نظامیان اسرائیلی (۷ مرداد ۱۴۰۳) نظامیان صهیونیست در کمین رزمندگان مقاومت | شلیک به بالگرد ارتش اسرائیل در خان‌یونس + فیلم (۷ مرداد ۱۴۰۳) اوکراین: ارتش روسیه ۵۷۴ هزار نظامی از دست داده است پزشکیان در جلسه هیئت دولت: باید کابینه‌ای تشکیل دهیم که فارغ از دسته‌بندی‌های جناحی جلوه وفاق ملی باشد جلسه هیئت دولت با حضور پزشکیان برگزار شد رسانه آمریکایی: واشنگتن برای کاهش تنش در منطقه پیام‌هایی برای ایران ارسال کرده است واکنش طیب نیا به انتخاب عارف به عنوان معاون اول پزشکیان محسن حاجی‌میرزایی، رئیس‌دفتر مسعود پزشکیان، کیست؟ + سوابق محمد مخبر انتصاب عارف به معاون اولی رئیس جمهور را تبریک گفت رئیس دفتر جدید رئیس جمهوری اسلامی ایران منصوب شد + جزئیات
سرخط خبرها

نظامیان صهیونیست در کمین رزمندگان مقاومت | شلیک به بالگرد ارتش اسرائیل در خان‌یونس + فیلم (۷ مرداد ۱۴۰۳)

  • کد خبر: ۲۴۱۶۳۹
  • ۰۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۲
نظامیان صهیونیست در کمین رزمندگان مقاومت | شلیک به بالگرد ارتش اسرائیل در خان‌یونس + فیلم (۷ مرداد ۱۴۰۳)
رزمندگان مقاومت فلسطین در ادامه عملیات خود علیه ارتش رژیم صهیونیستی امروز یکشنبه با ایجاد کمین بر سر راه نظامیان صهیونیست شماری از آنها را کشته یا زخمی کرده و یک بالگرد را هدف قرار دادند.

به گزارش شهرآرانیوز، «سرایا القدس» شاخه نظامی جهاد اسلامی فلسطین اعلام کرد که یک فروند بالگرد رژیم صهیونیستی را در حال پرواز در ارتفاع کم در محور نبرد در شرق شهر خان یونس در جنوب نوار غزه گلوله های تیربار هدف قرار داد.

سرایا القدس همچنین از هدف قرار گرفتن خودروها و نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی در شرق شهر خان یونس خبر داد و افزود: خودروها و نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی در حالی که در تلاش برای نفوذ به قبرستان منطقه «بنی سهیلا» در شرق شهر خان یونس بودند با گلوله های خمپاره رزمندگان مقاومت هدف قرار گرفتند.

سرایا القدس در بیانیه دیگری نیز اعلام کرد که رزمندگان آن با خمپاره های سنگین، یک شهرک صهیونیست نشین و پایگاه نظامی «ناحل عوز» ارتش رژیم صهیونیستی در مرز نوار غزه با سرزمین های اشغالی را گلوله باران کردند.

سرایا القدس در ادامه نیز از هدف قرار دادن نظامیان و خودروهای دشمن صهیونیستی در جنوب شهر دیرالبلح در مرکز نوار غزه توسط رزمندگان خود با استفاده از خمپاره خبر داد.

همچنین گردان های «شهدای الاقصی» شاخه نظامی جنبش فتح اعلام کرد که نظامیان و خودروهای نظامی دشمن صهیونیستی را هنگام پیشروی به سمت جنوب شهر غزه با خمپاره هدف قرار داده است.

گردان های «شهید عزالدین القسام» شاخه نظامی حماس نیز در بیانیه ای از حمله به نیروهای پیاده نظام ارتش رژیم صهیونیستی در اطراف مسجد «البرا بن عازب» در منطقه تل الهوی در جنوب شهر غزه خبر داد و افزود که رزمندگان این گردان ها با استفاده از بمب دست ساز ضد نفر توانستند این نیروهای پیاده نظام ارتش رژیم صهیونیستی را هدف قرار دهند که بر اثر آن، تعدادی از نظامیان رژیم صهیونیستی به هلاکت رسیدند و شماری دیگر مجروح شدند.

این گردان ها همچنین اعلام کرد که اتاق های فرماندهی دشمن صهیونیستی در محور «نتساریم» در مرکز نوار غزه را بار دیگر با راکت های کوتاه برد ۱۱۴ میلی متری هدف قرار داد. 

گردان های القسام در بیانیه دیگری اعلام کرد: یک خودرو زرهی حامل نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی از نوع «تایگر» (ببر) را در محله تل الهوی در جنوب شهر غزه با راکت «الیاسین ۱۰۵» هدف قرار داده است.  

در بیانیه گردان های القسام همچنین آمده است: نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی که در حال نفوذ به منطقه «جحر الدیک» در مرکز نوار غزه بودند، توسط رزمندگان این گردان ها با خمپاره هدف قرار گرفتند.  

این گردان‌ها افزود: مقر فرماندهی دشمن صهیونیستی در جنوب محله الصبره در شهر غزه بار دیگر گلوله‌های خمپاره هدف قرار داده شد.

پس از گذشت بیش از ۹ ماه از جنگ علیه نوار غزه، درگیری های شدید بین نیروهای اشغالگر و مبارزان مقاومت در مناطق مختلف نوار غزه در جریان است.

این جنگ که رژیم صهیونیستی آن را با دو هدف اعلام شده نابودی جنبش حماس و بازگرداندن اسیران صهیونیست در هفتم اکتبر ۲۲۰۳ (۱۵ مهر ۱۴۰۲) به راه انداخت، تاکنون به اهداف خود نرسیده است. در همین راستا، رسانه صهیونیستی «زمان» اخیر با اشاره به روند جنگ علیه نوار غزه و تلفات نظامیان رژیم صهیونیستی اذعان کرد: وعده های بنیامین نتانیاهو نخست وزیر طی ۹ ماه گذشته درباره کسب پیروزی در جنگ و نابودی حماس، توخالی و عوام فریبانه بوده است.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->